Translate

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΑΤΑΚΕΣ ΛΙΛΙΠΟΥΤΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ !!!

* ''Κυρία εμένα το σκυλάκι μου όταν μελετάω πιάνο μ'ακούει πολύ προσεκτικά! Μπορώ να το φέρνω και στο μάθημα?''
...Ερώτηση μικρής γλυκιάς Μαριλένας!!!! 

photo: www.favim.com





 * ''Κυρία, όταν μεγαλώσω θέλω κι εγώ να γίνω δασκάλα πιάνου σαν κι εσάς! Κάνω πρόβες από τώρα!!!!!'' 
...λόγια 9χρονης γλυκιάς Μαρίας!!!!!!
photo: www.weheartit.com





* ''Κυρία είδα στον ύπνο μου ένα τέρας να πειράζει το πιάνο μου... Νομίζω πως πρέπει να σταματήσω να μελετάω για λίγο καιρό.....!!!!!''
...είπε ο μικρός ταλαντούχος Χαρούλης!!!!!
photo: www.vi.sualize.us





* ''Κυρία, o spiderman δεν ξέρει να βάζει σωστά τα χέρια του στο πιάνο! Μήπως πρέπει να του κάνετε κανένα μάθημα????!!!!''
...λόγια του 6χρονου Πετράκη - γλυκός επίδοξος πιανίστας!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου